Politica de confidențialitate a website-ului www.d-cb.ro
Politica de confidențialitate vă informează despre
informațiile pe care le colectăm de la dumneavoastră atunci când utilizați
site-ul nostru. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de
operator de date personale și, prin lege, suntem obligați să vă furnizăm
informații despre noi, despre scopul și modul în care folosim datele dvs. și
despre drepturile pe care le aveți asupra datelor dvs. personale.
Politica și practicile noastre de protejare a datelor se
focusează pe procesarea, schimbul și stocarea corespunzătoare și legală a
informațiilor cu caracter personal și totodată pe asigurarea
confidențialității, integrității și disponibilității.
Prin urmare, prin lectura politicii de confidențialitate,
veți afla toate drepturile dumneavoastră și toate informațiile în legătură cu
prelucrarea datelor personale.
Politica de confidențialitate a datelor se bazează pe
următoarele principii de protecție a datelor:
·
Procesarea datelor personale se va face într-o
manieră legală, corectă și transparentă;
·
Colectarea datelor personale se va face numai în
scopuri specificate, explicite și legitime și datele nu vor fi procesate mai
departe într-o manieră incompatibilă cu acele scopuri;
·
Colectarea datelor personale va fi adecvată,
relevantă și limitată la informațiile necesare scopului procesării;
·
Datele personale vor fi reale și, acolo unde
este necesar, actualizate;
·
Se vor lua toate măsurile necesare pentru a se
asigura că datele incorecte sunt șterse sau corectate fără întârziere;
·
Datele personale vor fi păstrate într-o formă ce
permite identificarea persoanei vizate și pentru o perioadă nu mai lungă decât
cea în care datele personale sunt procesate;
·
Toate datele personale vor fi păstrate
confidențial și stocate într-o manieră ce asigură securitatea necesară;
·
Datele personale nu vor fi distribuite
persoanelor terțe decât în cazul în care este necesar în scopul oferirii de
servicii;
·
Persoanele vizate au dreptul de a solicita
accesul la datele personale, rectificarea și ștergerea acestora, împotrivirea
sau restricționarea de la procesarea datelor atât cât și de la dreptul
portabilității datelor.
Datele personale:
Date personale înseamnă orice informație care poate fi
legată de o persoană fizică identificată sau identificabilă (persoana subiect).
Datele personale includ toate tipurile de informații directe sau indirecte (și
anume utilizate în legătură cu alte date) ce se referă la persoana subiect, cum
ar fi nume, data de naștere, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, etc.
1. Cine suntem noi?
Denumirea societății: Gromacht Service S.R.L.
Număr înregistrare Registrul Comerțului: J40/10616/2011
Cod unic de identificare: 29065032
Adresa sediului:
București, str. Baicului nr. 61, bl. 80, sc. 1, parter, ap. 2, sector 2, România
E-mail: office@d-cb.ro
Telefon: 0773 936 307
Nu avem obligația de a desemna un ofițer de protecție a
datelor personale, astfel încât orice întrebare cu privire la utilizarea
datelor dvs. personale trebuie adresată datelor de contact de mai sus sau
persoanei responsabile din cadrul organizației:
Cristina ANDREI, adresă de e-mail: office@d-cb.ro, număr de telefon: 0773 936
307
2. Cum folosim
informațiile dvs.?
2.1. Când folosiți
site-ul nostru
Atunci când utilizați site-ul nostru pentru a căuta
produsele și serviciile noastre și pentru a vizualiza informațiile pe care le
punem la dispoziție, un număr de cookie-uri sunt utilizate de noi (cookies
first party) și de terțe părți (cookies third party) pentru a permite
funcționarea site-ului, pentru a colecta informații utile despre vizitatori și
pentru a vă oferi o experiență cât mai bună în utilizarea site-ului nostru.
2.2. Ce sunt
cookie-urile?
Cookie-urile sunt mici fișiere text care sunt plasate pe
dispozitivul utilizatorului pentru a urmări modul de utilizare și a înregistra
preferințele. Cookie-urile noastre nu conțin informații care pot indentifica
persoane. Colectăm anumite informații automatizat prin utilizarea cookie-urilor
și tehnologiilor de urmărire cum ar fi adrese Internet Protocol (IP), tip de
browser, Furnizor Internet (Internet Service Provider – ISP), referințe/ieșiri
pagini, paginile vizualizate pe site-ul nostru (ex. pagini HTML, grafice),
sistem operare, data/ora și/sau seria de click-uri pentru a analiza trendul ca
ansamblu și a administra site-ul. Utilizatorii site-ului pot controla folosirea
cookie-urilor la nivelul browser-ului, dar dacă utilizatorul decide să
dezactiveze cookie-urile această acțiune va determina o limitare a anumitor
caracteristici și funcții în website-ul și serviciile noastre.
Pentru mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor,
consultați politica noastră privind cookie-urile.
2.3. Când trimiteți o
solicitare prin intermediul site-ului nostru
Când trimiteți o solicitare sau mesaj prin intermediul
site-ului nostru, vă solicităm numele și adresa de e-mail sau telefon.
Utilizăm aceste informații pentru a răspunde cererii dvs.
Putem să vă trimitem un e-mail de mai multe ori după ce ați făcut o solicitare,
pentru a ne asigura că am răspuns la întrebarea dvs. și pentru a îmbunătăți
experiența utilizatorilor noștri.
Solicitarea dvs. este stocată și procesată timp de 3 ani din
rațiuni de siguranță după care va fi ștearsă împreună cu numele și adresa de
e-mail sau telefon conform informațiilor de mai jos. Datele personale colectate
nu se mai divulgă altor persoane.
Nu folosim informațiile furnizate de dvs. prin formularul de
contact pentru a lua decizii automate care ar putea să vă afecteze.
Menținem e-mailurile venite din solicitări timp de trei ani,
după care sunt arhivate în siguranță și păstrate timp de cinci ani, când le
ștergem. Nu se fac înregistrări de tip CRM prin intermediul site-ului. CRM este
acronimul pentru Customer Relationship Management care se traduce în limba
română ca Managementul relației cu clienții. Un CRM este un produs software, un
instrument orientat spre îmbunătățirea continuă a relației cu clienții. El servește
unei strategii moderne de business care are în centrul preocupărilor clientul
și cunoașterea nevoilor și a cerințelor sale. Scopul unui sistem CRM este acela
de a gestiona unitar informații legate de clienți sau de prospecți și de a crește
gradul lor de satisfacție.
2.4. Abonarea la newsletter-ul nostru
Când trimiteți o solicitare de abonare la newsletter-ul
nostru vă solicităm adresa de e-mail.
De asemenea, veți bifa și un Acord de comunicare comercială
prin care vi se vor arăta pe scurt categoriile de date prelucrate, durata
stocării și drepturile dumneavoastră, în cazul în care ați sărit peste lectura
acestei politici de confidențialitate.
Utilizăm aceste informații pentru a vă transmite ultimele
știri, proiecte și alte informații de inters.
Prin intermediul abonării la newsletter, datele sunt stocate
și procesate până la retragerea consimțământului dumneavoastră. Puteți să vă
retrageți consimțământul oricând printr-o solicitare transmisă prin adresa de
e-mail sau prin efectuarea unui click pe casuta dezabonare care se va afla la
finalul fiecărui newsletter pe care ți-l trimitem. Datele personale colectate
nu se mai divulgă altor persoane.
3. Drepturile dvs. ca
persoană vizată
Ne puteți întreba ce informații avem despre dumneavoastră și
ne puteți cere să le corectăm dacă sunt inexacte. Dacă v-am cerut
consimțământul dvs. pentru a procesa datele personale, puteți retrage acest
consimțământ în orice moment.
Dacă prelucrăm datele dvs. personale pentru a îndeplini un
contract sau în temeiul consimțământului, puteți să ne cereți să vă oferim o
copie a informațiilor într-un format care să poată fi citit, astfel încât să îl
puteți transfera altui furnizor.
Dacă prelucrăm datele dvs. personale pe bază de consimțământ
sau de interes legitim, puteți solicita ștergerea datelor dvs.
Aveți dreptul să ne cereți să nu mai folosim informațiile
dvs. pentru o perioadă de timp dacă credeți că nu facem acest lucru în mod
legal.
În cele din urmă, în anumite circumstanțe, puteți să ne
cereți să nu luăm decizii care să vă afecteze utilizându-vă prelucrarea
automatizată sau profilarea.
Toate drepturile indicate se pot concluziona astfel: dreptul
de acces la datele personale, rectificarea sau ştergerea acestora,
restricţionarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, precum
şi dreptul la portabilitatea datelor. Portabilitatea datelor presupune
posibilitatea dumneavoastră de a ne solicita să transferăm toate datele pe care
le deținem unei alte persoane indicate expres de către dumneavoastră.
Pentru a trimite o solicitare privind datele dvs. personale
prin e-mail, poștă sau telefon, utilizați informațiile de contact furnizate mai
sus în secțiunea Cine suntem noi din această politică. Vom răspunde
solicitărilor dumneavoastră în maxim 30 de zile de la data solicitării.
4. Dreptul de a
depune plângere
Dacă aveți o plângere cu privire la utilizarea de către dvs.
a informațiilor dvs., am prefera să ne contactați prima oară pe noi, pentru a
putea remedia în mod amiabil cererea. Cu toate acestea, puteți, de asemenea, să
contactați Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu
Caracter Personal pentru Informații prin intermediul site-ului lor la http://www.dataprotection.ro/ sau să
le scrieți la adresa: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal
010336, București, Romania
5. Transferul datelor
cu caracter personal către o țară terță
Nu avem intenţia de a transfera date cu caracter personal
către o ţară terţă sau din afara UE sau o organizaţie internaţională. Dacă
survine acest lucru, veți fi notificat în acest sens pentru a vă da
consimțământul sau pentru a vă indica garanțiile adecvate care asigură același
standard de protecție a prelucrării datelor cu caracter personal.
6. Divulgarea datelor
personale
Datele personale nu vor fi divulgate persoanelor terțe cu
excepția situațiilor în care divulgarea este necesară pentru a putea oferi
serviciile noastre. În mod ocazional semnăm contracte cu alte companii și
parteneri de afaceri care lucrează în numele nostru, cum ar fi companii tehnice
pentru procesarea și livrarea sistemelor și tehnologiilor care dezvoltă
produsele și serviciile noastre și în aceste cazuri vom divulga informațiile
necesare. Furnizorilor de servicii li se va permite să obțină numai datele personale
necesare pentru a își livra serviciile. Nu vom divulga date personale terților
cu scopul de a le permite să își comercializeze produsele și serviciile către
clienții noștri. Dacă utilizatorii nu doresc ca noi să divulgăm date personale
acestor companii, aceștia sunt rugați să ne contacteze la adresa de e-mail: office@d-cb.ro
În anumite situații putem fi nevoiți să dezvăluim date
personale ca și răspuns la cererile autorităților de supraveghere pentru a
îndeplini cerințe legale. De asemenea vom divulga informații personale daca
este cerut de lege, de exemplu pentru a ne conforma cu o citație sau alte
procese legale, atunci când considerăm de bună credință că divulgarea datelor
este necesară pentru a ne proteja drepturile, siguranța clienților sau
siguranța celorlalți, investigarea fraudelor sau ca răspuns la o cerere a
autorităților publice.
7. Securitatea
procesării
Vom procesa datele în mod sigur, vom aplica și menține
măsuri tehnice adecvate pentru a proteja datele personale împotriva distrugerii
sau pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces
neautorizat, în mod special atunci când procesarea presupune transmiterea
datelor printr-o rețea atât cât și împotriva oricărei alte forme de procesare
ilegală. Întrebări legate de securitatea datelor personale pot fi trimise către
adresa de e-mail: office@d-cb.ro
În concret, datele de pe acest site sunt colectate securizat
prin HTTPS over TLS v1.3, stocate Mailchimp, Google Drive, Dropbox precum și
procesate manual din mediul de stocare.
Eventuale e-mailuri de marketing pot fi trimise doar cu
consimțământul dumneavoastră expres. Această formă specifică de consimțământ
trebuie dată în mod liber, informată specific și precis. Aceste cereri sunt
îndeplinite atunci când ați optat să primiți e-mailuri de marketing (ați
aprobat activ).
Veți avea mereu dreptul de a obiecta, la cerere și fără
costuri, la procesarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing
direct fără a trebui să furnizeze justificări concrete.
E-mailurile de marketing conțin informații pe care le
considerăm interesante pentru dumneavoastră, atât cât și știri de ultimă oră
legate de produsele și serviciile noastre.
8. Actualizări la
această politică de confidențialitate
Revizuim regulat și, dacă este cazul, actualizăm periodic
această politică de confidențialitate atunci când intervin modificări în urma
prestării de servicii. Dacă vrem să folosim datele dvs. personale într-un mod
pe care nu l-am identificat anterior, vă vom contacta pentru a vă oferi
informații despre acest lucru și, dacă este necesar, pentru a vă solicita
acordul.
Vom actualiza numărul versiunii și data acestui document de
fiecare dată când acesta este modificat.
Politică aprobată în data de: 01.03.2021
Politica devine operațională din data de: 01.03.2021
Următoarea revizuire va avea loc în data de: 01.07.2021
Politica și practicile noastre de protejare a datelor se
focusează pe procesarea, schimbul și stocarea corespunzătoare și legală a
informațiilor cu caracter personal și totodată pe asigurarea
confidențialității, integrității și disponibilității.
Website-ul nostru este în conformitate cu Regulamentul
General de Protecție a Datelor (“GDPR”), (Regulament (EU) 2016/679).
Vă mulțumim pentru interesul acordat față de website-ul www.d-cb.ro
Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în
care datele cu caracter personal sunt prelucrate, vă rugăm să vă adresați prin
poștă la adresa din București, str. Baicului, nr. 61, bl. 80, sc. 1, parter,
ap. 2, sector 2, România, telefon 0773 936 307 sau la adresa de e-mail: office@d-cb.ro