Servicii oferite
Digitalizăm afacerea dumneavoastră
Aveți un model de afacere sau vă doriți să creați o afacere de la zero?
Ne ocupăm cu implementarea ideii dumneavoastre de afacere digitală.
Orice afacere este unică și este condusă de un antreprenor unic. În funcție de modelul afacerii noi ne axăm pentru a scoate în evidență punctele forte pentru a ajunge cât mai curând posibil la atingerea scopului și obiectivelor din planul afacerii.

Online Google
Promovare online Google
Compania Google Ads este cea mai accesibilă și potrivită pentru orice tip de afacere și, totodată, una dintre cele mai rentabile investiții în promovare online.
Implementăm și gestionăm promovare online cu ajutorul Google Ads - plată / click.

Social Media
Promovare Facebook +
Campania Facebook Ads este potrivită pentru anumite tipuri de afacere și poate veni în completarea vizibilității și cominicării cu potențialii clienți.
Implementăm și gestionăm promovare online cu ajutorul Facebook Ads - plată / click.

Soluții
Soluții pentru Business
Implementăm acțiuni specifice pentru a stimula creșterea afacerii.
Acțiuni specifice:
- branding și poziționare afacere;
- creare site;
- optimizare site pentru motoarele de căutare;
- reclamă în Google și pe rețelele sociale (Facebook sau în funcție de profilul companiei, LinkedIn, YouTube, Instagram etc.);
- gestionare prezență afacere în rețelele sociale.

Strategii
Strategii de promovare
Analizăm stadiul afacerii
Ne concentrâm pe obiectivele cheie.
Colectăm informațiile de care aveți nevoie.
Dezvoltăm strategii în funcție de stadiul afacerii.
Implementăm acțiuni specifice pentru a stimula creșterea afacerii.
În funcție de tipul de afacere și alte particularități ale afacerii, poate fi mai indicat să folosim și alte canale de promovare.
Folosind cât mai multe canale pentru marketing digital veți putea atinge potențialul maxim de promovare a afacerii în online.

Investiție
Investește în promovarea afacerii
Promovarea afacerii este o investiție,
nu o cheltuială!
Bugetul de promovare se poate adapta în funcție de:
- poziția afacerii;
- scopul dorit;
- termenul de dezvoltare al afacerii;
- numărul de canalele pentru promovare; etc.
Recomandarea noastră
Mai bine un buget mic pe termen lung, decât un buget mare pe un termen scurt.